Communicatie NIMA A
Je kunt na deze opleiding praktisch aan de slag met ruime theoretische basiskennis en je weet het antwoord op de volgende vragen:
- Hoe bereik je een sterk imago bij je doelgroep?
- Wat voor beeld heeft de klant van je bedrijf of product?
- Hoe analyseer je de identiteit van je bedrijf?
- Hoe ga je met issuemanagement om en ken je de rol van stakeholders en actoren?
- Hoe beïnvloed je besluitvormingsprocessen via Public Affairs?
- Hoe kun of blijf je Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen?
En verder kun je omgaan met:
- Crisismanagement en actiegroepen en een crisisplan maken
- Arbeidsmarkt , overheids en financiële communicatie
- Hoe positioneer je producten?
- Hoe je een reclameplan kunt maken
- Functies van internet en e-commerce en je leert een internetsite op te zetten
- Wel of geen deelname aan beurzen
Je weet wat je mag verwachten van:
- Sponsoring
- De verschillende soorten media
- Het communicatievermogen van de media
- De pers en je weet hoe je een actief persbeleid moet voeren
Je bent in staat:
- Doeltreffend te schrijven en weet welk beeldmateriaal geschikt is
- De valkuilen bij drukwerk, audiovisuele producties, of websites te omzeilen
- Contacten met reclame en mediabureaus op professionele wijze te onderhouden
- Een communicatiestrategie te bepalen, een communicatieplan te maken en te implementeren.
GA NAAR: Communicatie NIMA A voor studie-inhoud, kosten en studieduur